خودکار فلزی
نوشته شده توسط : محمد دوستی

خودکار فلزی وسیله ای جهت نوشتن یا نقاشی کردن است که در انواع مختلفی طراحی و عرضه می شود. خودکار فلزی یکی از انواع خودکارهای موجود در بازار است که جهت امر تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله نوشتن دارای یک سر گلوله ای شکل فلزی بوده که به مخزن جوهر متصل است. در هنگام حرکت خودکار روی کاغذ، سر گلوله ای می چرخد و جوهر از درون آن بیرون می آید و روی کاغذ مالیده می شود. خودکارها وسیله ای ارزان و ضروری هستند که در اغلب مشاغل و حرف کاربردهای فراوانی دارند. 

این نوشت افزار پرکاربرد برای اولین بار توسط فردی به نام «جان لود» در سال 1888 میلادی اختراع شد. او که به حرفه دباغی چرم مشغول بود، قصد طراحی وسیله ای را داشت که با آن روی چرم بنویسد. اگر چه تلاش های او به نتیجه ای نرسید ولی اختراع خودکار به نام او ثبت شده است.قیمت خودکار فلزی تلاش های بی نتیجه جان لود در سال های بعد یعنی در سال 1938 میلادی توسط «لازلو بیرو» به ثمر نشست. او توانست با کمک برادر شیمی دان خود، جوهری چسبنده بسازد. سر گلوله ای و جوهر چسبنده توانست خودکار اولیه را پدید آورد. 

  • خودکارها به جهت داشتن جوهری چسبنده از سایر قلم ها بهتر هستند. زیرا اغلب خودنویس ها و روان نویس ها جوهر پس می دهند و کیف و لباس افراد را آلوده می کنند. شما می توانید به راحتی خودکار فلزی را حمل کرده و در جیب خود قرار دهید. جوهر موجود در آنها روی کاغذ پخش نمی شود به طوری که با آنها می توانید نقاشی بکشید و خطاطی کنید. 
    • خودکارها نسبت به لوازم التحریر دیگر دوام بیشتری دارند.خرید خودکار فلزی به طوری که شما به راحتی می توانید تا پایان یافتن منبع جوهر، از آن استفاده کنید یا آن را به دیگران قرض دهید. سر خودکارها به گونه ای هستند که خراب نمی شوند و از بین نمی روند. در صورتی که اغلب خودنویس ها و روان نویس ها دارای قیمتی بالا و ماندگاری کمتری هستند. در ادامه مقاله به اجزای خودکار فلزی می پردازیم.  

      خودکار فلزی تبلیغاتی را می توان از نوع شستی یا کمرپیچ انتخاب کنید.خودکار فلزی سهیل گیفت نوک خودکارهای تبلیغی ضخامت های گوناگونی دارند. ولی ضخامت یک میلیمتری آنها مورد استقبال اغلب افراد قرار می گیرد. جنس بدنه این هدایای تبلیغاتی را از استیل و آلومینیوم می سازند. این نوشت افزار دارای ماندگاری زیادی هستند و تا مدت های طولانی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل و حرف برای تبلیغ کالا یا خدمات خود از خودکار استفاده می کنند. 

      شما می توانید به راحتی لوگوی شرکت یا کالای خود را روی خودکار فلزی حک کنید و به این طریق نام محصولات یا خدمات خود را ماندگار کنید. خودکار فلزی تبلیغاتی ارزان و گران هر کدام دارای مزایای مختلفی هستند. شما با اهدای یک خودکار ارزان در هزینه ها صرفه جویی کرده و می توانید تعداد بیشتری خودکار تهیه کنید. ولی با اهدای خودکارهای باکیفیت و گرانقیمت مشتریان کمتر و ماندگارتری به دست می آورید. خودکارها دارای محدودیت هایی نیز هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

    • برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
    •  

       https://soheilgifts.com/products/هدایای-تبلیغاتی/خودکار-فلزی

 

 





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: